Trouwen op 10-10-2013 in Las Vegas

Hallo iedereen!!
Zoals iedereen weet (dat denken we toch) gaan Roger&ik volgende week donderdag (10-10-2013) in Las Vegas trouwen. De ceremonie start daar om 11u en ik denk dat er een 9uur tijdsverschil is. Maar we zullen dit (zodra we maandag in Vegas aankomen) bevestigen!
Het leuke aan onze trouwlocatie is dat jullie thuis kunnen meekijken naar onze ceremonie. Dit kan live via internet. Dit is hoe je het doet:
1. Ga naar: http://www.702wedding.com
2. Klink op de link helemaal links onderaan de site: View Live Weddings
3. Lees eerst even de instructies in het pop-upvenster. Je hebt namelijk Adobe Flash nodig en er staat nog meer informatie i.v.m. het live filmpje.
4. Als je het hebt gelezen, kies dan bovenaan in het pop-upvenster voor: The Terrace. Als een ceremonie bezig is zou je een prieeltje moeten zien!
Als je het graag wilt zien, raad ik je aan het een paar keer te proberen voor ons trouwmoment. dan weet je hoe het gaat! Je kunt ook op dit verhaal reageren als je vragen hebt voor ons of tips voor de anderen! Ik hoop dat iedereen de weg vindt naar onze ceremonie.. je mag het altijd opnemen (mijn mama lukte het met haar telefoon voor het beeldscherm) dan kunnen Roger&ik het ook eens kijken als we terug zijn :)
Heel veel liefs en ik hoor het graag als er vragen zijn...
Dikke poenen, Roger&Kitty

1. Nadine:
    5 oktober 2013
    Hoi meneer Roger en juf Kitty, ik kan dan helaas niet kijken want ik heb proefwerkweek. Normaal had ik dan het eerste uur vrij maar nu dus niet :( Ik kan het wel goed onthouden want het is 2 dagen na mijn verjaardag :P Heel veel plezier donderdag en nog een goed reis. Groetjes Nadine
    Ps. Nog veel van die mooie foto's erop zetten ;)
  2. Meriam:
    5 oktober 2013
    Denken jullie eraan om ook op je trouwdag eens in de camera te kijken..... dat is leuk voor later
  3. Ineke:
    5 oktober 2013
    't Steit in miene agenda, dit wèl iech neet misse.
  4. Coralie:
    5 oktober 2013
    he, hebben wij nu net een theatervoorstelling op donderdag om 20.00 uur. En op de Iphone zal het niet gaan, denk ik.
    Hopen dus dat iemand het opneemt :)

maar het belangrijkste is, dat jullie ervan genieten! Viva las Vegas!
  5. Angelique:
    5 oktober 2013
    Sjiek dat dat kan, dat wordt kijken dus!!
  6. Martha en paul:
    5 oktober 2013
    Proficiat met jullie huwelijk. na wat rekenwerk zijn we eruit. Het is dan bij ons 's avonds 8 uur. Waar ons hoofd al niet moe van wordt.
    Tsja Roger als ik Kitty niet bij ons in de tent had binnengehaald had alles anders kunnen lopen. We zijn blij voor jullie. Dank voor de kaart.
  7. Desiree:
    5 oktober 2013
    Oh wat fijn! Kinne ver vaan hoes oet met loere!!!Alvas unne hieeeele fijne daag!!!!
  8. Marilene Lardinois:
    6 oktober 2013
    Ha lieverds
    Dat wordt genieten met een aantal collega's en Jan natuurlijk afgesproken.
    Kitty heb je something old, something new,something borrowed and something bleu!
    We huilen hier wel op de bank haha

xxx
  9. Mariëlla:
    7 oktober 2013
    Geweldig!!
    Dan kunnen wij van thuis uit mee genieten.
    Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen en de weg er naar toe. X