Dag 25 (3-10), Monument Valley, Utah

4 oktober 2013 - Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten

Het enige dat vandaag op het programma stond was de rit naar Monument Valley. Daarom konden we vanochtend lekker rustig aan doen. Kitty is even wat calorieën gaan verbranden in de fitness ruime, Roger heeft lekker uitgeslapen.
Helemaal relaxt zijn we via een prachtige route naar het View hotel gereden.
Het hotel doet zijn naam eer aan; het uitzicht vanuit onze kamer is prachtig. Na hiervan genoten te hebben zijn we het hotel wat gaan verkennen en hebben we een tour voor morgenvroeg geboekt.
In het restaurant hebben we beiden een Navajo-tasting platter genomen, allemaal traditionele gerechten van deze indianenstam. Het was zeker niet vies, maar we hebben ook niet zitten smullen.
Roger heeft nog wat foto's gemaakt van de zonsondergang. Morgen bijtijds op om de zonsopgang op de gevoelige plaat vast te leggen.
Tot morgen weer! Groetjes van Kitty en Roger.

1. Sandra schiltmans:
    4 oktober 2013
    wat is alles toch mooi, groot, kleurrijk, adembenemend, super gaaf. En waarschijnlijk zijn jullie dus geen indiaantjes geweest in een vorig leven, ha, ha....
    Keep having fun guys!

sandra
  2. Annemie:
    4 oktober 2013
    Het blijft genieten van jullie reisverslag. Het lijkt zo wel of ik in een klein plaatsje van jullie bagage met jullie meereis.
    prachtige foto's. Raakt jullie hoofd niet vol van al deze indrukken?
    Liefs