Dag 6 route 66 (Bloomington)

15 september 2013 - Normal, Illinois, Verenigde Staten

Vandaag is het grote avontuur voor ons begonnen! We hebben om 13u de auto opgehaald. Dit ging niet zonder moeite, want ze hadden nog maar een beperkte keuze (tenzij we een minibusje wilden.. nou, dat wilden we dus NIET) Het enige wat er ons toen werd aangeboden was het makkelijke, kleine autootje, de nissan pathfinder. Laat het duidelijk zijn: dat was sarcasme! Wat een grote bak.. dat was even wennen qua rijden (ons C3-tje is een 45km/uur-wagen hiermee vergeleken)
De route is in de staat Illinois nog redelijk goed te vinden, we zijn maar een paar keer verkeerd gereden! Zo voorspoedig als het rijden, ging het motel zoeken niet. We zijn uiteindelijk na lang zoeken (tot 19u) in een zeer klein sjabby motelletje terecht gekomen, het Marriot! Wat een zielige sloebers zijn wij toch :)
Morgen doen we het wel iets rustiger aan.. hopelijk dat het dan wel een echt route66-motel wordt! Maar tot die tijd gaan we vooral genieten van de luxe..
Aan iedereen die mee-leest: geniet van de zondag en tot het volgende reisverhaal (ligt aan de wifi-mogelijkheden, dus niet panikeren als we maandag geen verslag hebben gemaakt! Ook dan leven we vast nog...hihi) Heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Meriam:
    15 september 2013
    Hee Kitty, hoever moest je lopen om de giant met Roger op de foto te krijgen?? hi,hi
    leuke foto van route 66 bord MET Macdonalds..... die vind je ook overal
  2. Metha:
    15 september 2013
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen! Vanaf nu lekker rondreizen! Wij genieten mee....... Have fun!
  3. Marleen en Nico:
    15 september 2013
    Het echte werk gaat nu beginnen. Heeeeeel veel genietmomenten en we volgen jullie met veel plezier. Leuke foto's tot nu toe.
  4. Monique:
    15 september 2013
    Hallo avonturiers....just go on.....follow your dreams!!xxoet mestreech!