Laatste dag in Chicago (13-09)

14 september 2013 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

We hebben ook vandaag weer een flinke afstand afgelegd om afscheid te kunnen nemen van Chicago. Als eerste hebben we het kantoor van National (autoverhuur) gezocht en een deel van de route gelopen (Kitty is toch wel wat nerveus om te rijden in de grote stad). Daarna zijn we weer richting het Soldier Field Stadion gelopen langs de oever van Lake Michigan. Er was net genoeg warmte en zon om met blote voeten door het water te lopen. Heerlijk..
We wilden het vanavond qua eten rustig aan doen, maar besloten op het laatste moment ergens Italiaans te gaan eten. Op aanraden kwamen uit bij het restaurant Maggiano's.. daar hebben we genoten van geweldige bediening, live piano-muziek en heerlijk eten. Het was GE-WEL-DIG!! Iedereen die ooit naar Chicago gaat, moet dit op vrijdagavond bezoeken! Het was een prachtig afscheid van de stad waar Kitty haar hart heeft verloren..
We wilden ook via deze weg iedereen bedanken voor al hun interesse. We vinden het heerlijk om 's avonds de avonturen even neer te schrijven en 's morgens jullie reacties te lezen! Het voelt zo goed om te weten dat jullie met ons mee reizen. Dank jullie wel voor alle lieve reacties en hopelijk genieten jullie nog de rest van de reis met ons mee! Heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Gonnie en Ferry:
    14 september 2013
    Na een prachtig Chicago begint vandaag het avontuurlijke deel van jullie reis. Spannend!!
    We hopen dat jullie veel wifi-plekken tegenkomen zodat we jullie goed kunnen volgen.
    Kitty, sterkte met de eerste 10 kilometer in jullie auto. Even wennen, maar daarna kan het grote genieten beginnen. Laat je niet gek maken in
  2. Gonnie en Ferry:
    Vervolg.....

in Amerika
  3. Fabienne:
    14 september 2013
    kitty, heel veel succes met rijden. je kunt het en komt goed. eerste stuk route 66 gaat nu dus echt beginnen. ik kijk al weer uit naar het volgende mailtje met verhalen. dikke kus
  4. Loes:
    14 september 2013
    veel succes met de nieuwe auto en zijt voorzichtig. Dat loopt wel los.
  5. Melanie:
    14 september 2013
    Spannend ja, dat rijden in de stad.
    Maarrrr... Kitty is een stoer chickie, dus kump good!!!
    xxx
  6. Michiel:
    14 september 2013
    Het lijkt me normaal dat het rijden in een stad die een stuk groter is dan je gewend bent je zenuwachtig maakt maar in mijn ervaring ben je die zenuwen kwijt als je eenmaal in de auto zit. Zo lang degene die naast je zit je niet gek maakt ;-) komt het helemaal goed.
  7. Mariken:
    14 september 2013
    Get you're kicks on route 66!!!!

Xxx mariken
  8. Coralie:
    14 september 2013
    Spannend! Ik weet hoe het voelt, heb ook in die stad gereden, maar het fijne is, dat Amerikanen niet de hele tijd van lane wisselen.
    Je kunt het, zeker weten, en na een paar uur weet je niet beter en een automaat rijdt echt heerlijk!
    Geniet van alles wat op jullie pad komt! Veel liefs Coralie
  9. Sandra schiltmans:
    15 september 2013
    Chicago is leuk...maar.....Kitty...je kan je hart nog vaak verliezen. Er staat nog zoooooo veeeeeel op jullie programma. Wacht maar tot je de natuur induikt. Have fun en drive safe. trouwens....rijden is cruisen. M.a.w. go with the flow.

Sandra S
  10. Ans:
    17 september 2013
    Kitty, ik kan me er iets bij voorstellen wat het rijden betreft, maar dat went wel. Ze rijden allemaal vrij rustig.
    Ik weet zeker dat je jouw hart vaker zult verliezen in de natuurparken, misschien kom je dat van mij daar nog tegen!
    Roger coach Kitty goed , dan lukt het wel!
    Gr. Ans