Dag 8 (eindbestemming Cuba, Missouri)

17 september 2013 - Cuba, Missouri, Verenigde Staten

Vandaag is, ongepland, een flinke rij-dag geworden. We hadden eerst gepland dat we vannacht in St. Louis zouden overnachten maar hebben dit gaandeweg moeten bijstellen. Het vertrek uit Springfield ging prima en we kwamen op een gegeven moment uit bij een klein souvenirwinkeltje.. hier ontmoetten we nog een koppel die ook bezig waren met de route66 te rijden. Zij vertelden ons over grote wegwerkzaamheden in St.Louis en dat het beter was deze te ontwijken. Dus plannen werden gewijzigd en we zijn aangekomen in een klein plaatsje Cuba (zo'n 85miles onder St.Louis). Hier ligt het zeer pittoreske motel, The Wagon Wheel Motel!
Ondanks het vele rijden hebben we een prachtige tussenstop gemaakt, namelijk de Chain Of Rocks Bridge. Dit is de oude brug over de Mississipi River van de route66! Prachtig!!

1. Annemie:
    17 september 2013
    Niks is toevallig. Dat zie je maar weer. Je komt de juiste mensen tegen meet de juiste informatie om je reis nog beter te maken. Wat eten betreft lijken jullie al op echte Amerikanen.
  2. Sandra schiltmans:
    17 september 2013
    En....hoe voelt het om ergens terecht te komen dat niet op de planning stond? cool he? En zo te zien ook heel erg leuk! En weer een hele lekkere smikkel op het bord. Mjam, smul; beter dan de banaan en bak kwark die ik nu in mijn tas heb zitten........Groetjes van Sandra S
  3. Sven biallalss:
    17 september 2013
    hoi meester fijn om te horen dat u het leuk heeft
  4. Ans:
    17 september 2013
    Heerlijk om zo ongebonden te reizen!
    Gr. Ans