Dag 46 (24-10), San Francisco, Californië

25 oktober 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag een minder leuke dag in San Francisco. Kitty heeft gisteren waarschijnlijk iets verkeerds gegeten en heeft de halve nacht op het toilet doorgebracht. Details en foto's van die avonturen zullen we jullie besparen. You'll get the picture.

We hadden vandaag afgesproken met Devrim, de vriend waar we afgelopen week een paar dagen hebben doorgebracht. Hij zou met zijn dochters en een ander bevriend koppel (ook uit Maastricht, die nu bij hun logeren) naar San Francisco komen.
Roger is wel gegaan en heeft een rustige en gezellige dag gehad. We zijn naar een mooi uitkijkpunt over SF gereden, naar een aantal beroemde Victoriaanse huizen die de aardbeving en de brand van 1903 (?) hebben overleefd. Daarna zijn we nog naar een punt gereden wat je de Golden Gate bridge mooi kunt zien liggen (nu zonder mist).
De avond hebben we rustig op de hotelkamer doorgebracht.
Kitty voelt zich al weer iets beter, kan weer een beetje eten. Ze heeft wel nog last van buikpijn. Hopelijk gaat het morgen, na een goede nachtrust, een stuk beter.
Om 17.10u, als jullie al weer in bed liggen, vliegen we namelijk naar Hawaï. Even duimen voor Kitty!
Groetjes van Kitty en Roger.

1. Melanie:
    25 oktober 2013
    Ocherm... Beterschap voor Kitty, en een goede vlucht voor beiden!
  2. Coralie:
    25 oktober 2013
    He bah, wat rot! Sneu dat dat nu net moet gebeuren.
    Die Victoriaanse huizen komen volgens mij ook in de serie Full House voor leuk!
    Ik duim dat ze zich vandaag stukken beter voelt en dat jullie goed aan de lange vlucht naar Hawaii kunnen beginnen.
    Goede vlucht!
  3. Ellen:
    Heel veel beterschap!!!!! Xx
  4. Marianne:
    25 oktober 2013
    Beterschap Kitty en nu dan nog voor jullie allebei heerlijk genieten (en bijkomen van alle indrukken????) in Hawaï...
  5. Nadine:
    25 oktober 2013
    Erreme sjat, dat kun je niet gebruiken als je nog moet vliegen. Hopelijk hebben jullie een fijne vlucht gehad en voelt ze zich inmiddels weer een stukje beter. Een fijn weekend gewenst en geniet van Hawai.
    xxx Vicky en Nadine
  6. Ans:
    25 oktober 2013
    Kitty,veel beterschap....volgens mij verlangt jouw lichaam gewoon naar een boterham mét kies.....
    Die Victoriaanse huizen vond ik heel leuk. Alhoewel ik moest zoeken...in het boekje hadden ze nl een ander kleurtje...
    Ga lekker uitrusten en bijkomen van alle indrukken op Hawai!
  7. Ineke:
    25 oktober 2013
    Eure lesten daag in San Francisco en daan is Kitty kraak, wat sneu veur häör. Iech hoop tot 't euver is es ste op Hawai bis geland.
    Geneet vaan alle sjoens wat geer dao nog gaot zien en luijer veural lekker aon 't strand!
  8. Sandra schiltmans:
    25 oktober 2013
    Beterschap Kitty en ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad
  9. Loes:
    25 oktober 2013
    ooh meid, veel beterschap eh! hopelijk duurde de vlucht niet te lang naar hawai?
  10. Suus:
    beterschap voor Kitty!!! xxxxx
  11. Desiree:
    25 oktober 2013
    Gerrum mup hoop dat je snel weer de oude bent! Heeeeeel veel plezier met het laatste stuk van jullie reis X
  12. Nico & Margo ( De Buren ):
    25 oktober 2013
    Beterschap Kitty, en veel plezier op Hawai, ook voor Roger.
  13. Helen:
    Beterschap Kitty
    Goede vlucht voor beide en de laatste dagen nog lekker genieten (hoop ik)
  14. Jamie:
    25 oktober 2013
    Beterschap Kitty. Hopelijk kun je de reis weer gezond doorzetten.
    groetjes jullie uit meerssen
  15. Mieke en Peter:
    25 oktober 2013
    hoi, hoi, geer daor in SF,
    jammer voor Kitty (en Roger).
    het waren weer leuke verslagen en foto 's.
    Wij wensen jullie een goede vlucht en geniet nog van de laatste dagen.
  16. Meriam:
    25 oktober 2013
    nou, als alles eruit is voel je je altijd weer beter .... dan dubbel genieten van je Hawai-avontuur.
    Wish you guys a lot of fun and RELAX
  17. Yvonne en Toine:
    26 oktober 2013
    We duimen!!!!!!
    Het ging zooooooooooooo goed allemaal, dat gaat nu ook weer gebeuren.
    Kump good....