Dag 45 (23-10) San Francisco, California

24 oktober 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal, wat hebben we weer een leuke dag gehad in San Fransisco! Vandaag zijn we begonnen met een bezoek aan het indrukwekkende Alcatraz. Dit was voor ons een van de activiteiten waar we ontzettend naar uitkeken. Aangekomen op het eiland, na een korte bootreis, werden we door een parkranger welkom geheten. Hij vertelde ons de geschiedenis van het eiland en gaf een kleine rondleiding. Daarna liepen we naar het celgebouw waar we een audiotour hebben gedaan. Het was ongelooflijk hoe deze gevangenen hebben geleefd op dat eiland. Natuurlijk hadden deze mannen ook genoeg gedaan om dit te verdienen!
Na het bezoek zijn we gaan wandelen richting Lombardstreet. Dat was een flinke wandeling maar we zijn tot boven gelopen! Wat een verschrikkelijk steile hellingen hier.. poeh! Maar het voelt wel goed als je boven bent :)
Daarna zijn we naar Fishersmans Wharf gegaan. Hier hebben we lekker rondgelopen en uiteindelijk ook gegeten, bij het Hardrock Café! Het was een heerlijke dag. Helaas werkte het weer alleen wat tegen. Door de mist hebben we weer de Golden Gate Bridge gemist (derde keer op rij) en hebben we het flink koud gehad! Maar dat kan onze pret niet bederven, het zorgt er alleen voor dat we nog meer uitkijken naar Hawaii.. :)
Heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Mariëlla:
    Geweldig en indrukwekkend!!!
    Genieten......
  2. Sandra schiltmans:
    24 oktober 2013
    hoe was de smell bij fishermans warf?
    ha, ha
  3. Helen:
    24 oktober 2013
    genieten en jullie zijn nog niet aan t hoogtepunt van jullie reis wij mogen mee genieten heerlijk. neem zoveel mogelijk indrukken in jullie op om thuis nog maanden jaren na te genieten. liefs helen