Dag 47 (25-10) Kona, Hawaii

26 oktober 2013 - Kailua, Verenigde Staten

Nou.. de laatste etappe van onze reis is nu officieel begonnen. Vandaag was dan ook een beetje een saaie dag geworden want we moesten vooral veel zitten en wachten. We zijn optijd opgestaan en hebben onze koffers ingepakt voor de vlucht. Het was even passen en meten om alle souvenirs in de koffers te krijgen maar het is ons gelukt (nu nog de hoeveelheid souvenirs uit hawaii binnen de perken houden).
Daarna begon het wachten.. wachten op de taxi, wachten op de vlucht, wachten tot de landing op hawaii.. maar het was geen straf hoor. We hebben nog niets van de omgeving gezien aangezien het al donker was bij aankomst. Dus er staat nog een hele leuke verrassing voor ons te wachten morgen! We hebben de dag wel goed afgesloten met een cocktail in het restaurant aan de baai. Zo hoort dat..
Welterusten voor ons en een hele fijne zaterdag voor jullie allemaal!
Heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Nadine:
    26 oktober 2013
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad en veel plezier net het verkennen van Hawaï!
    Dikke knuffel van Nadine
  2. Stella:
    en nu....verder genieten....Hawaii..waaaaawh..Aloha!!
  3. Helen:
    genieten en zo te lezen heeft Kitty nergens meer last van gelukkig
  4. Ans:
    Vooral relaxen......................
  5. Metha:
    Wat vliegen de weken om! Ben heel benieuwd hoe jullie het op Hawaï vinden, we zijn natuurlijk jaloers ........ Jullie kaart is op school aangekomen en hangt op het prikbord. Heel veel plezier op Hawaï!