Dag 36 (14-10) Solvang, California

15 oktober 2013 - Solvang, California, Verenigde Staten

We hebben vandaag officieel afscheid genomen van de route 66 op de Santa Monica Pier. Het was een zeer melancholisch gevoel toen we naast elkaar op de pier stonden met live muziek op de achtergrond. Het is jammer dat deze prachtige roadtrip klaar is, maar we kijken ook uit naar het nieuwe avontuur op de highway 1. Op de pier hebben we wat rondgelopen en de laatste route66-souvenirs gekocht. We hebben de herdenkingsplaquette van Will Rogers bezocht, een van de grondleggers van de route 66. Om ons afscheid goed af te sluiten hebben we met onze blote voeten in The Pacific gelopen.
Na het bezoek aan de pier zijn we weer verder getrokken. Met The Pacific aan de linkerkant en California aan de rechterkant gingen we weer naar een nieuw duizendtal op de teller.. jawel, we zijn over de 4000mijl gegaan!
We zijn vandaag, volgens planning, geëindigd in het stadje Solvang. Dit is een dorpje gesticht door Amerikaanse Denen en dit is goed te zien! Kijk maar naar de foto's om te zien wat we bedoelen. De bouwstijl, de namen van winkels en ook het eten in de restaurants, alles is geïnspireerd op de Deense cultuur. Hartstikke leuk... we voelen ons weer even in Europa!
Fijne dag allemaal en tot morgen!!
Veel liefs, Roger&Kitty

1. Annemie:
    15 oktober 2013
    Pittoresk dorpje; een mix van Limburg, Holland en Denemarken. Een nieuw avontuur staat weer te wachten. Ben benieuwd!
  2. Helen:
    15 oktober 2013
    echt wel welkom backe in Europe en wel verder genieten he van de omgeving en zeer zekers van elkaar
  3. Nico & Margo ( De Buren ):
    15 oktober 2013
    Wij hebben jullie eindelijk gevonden aan de andere kant van de wereld.
    Dit is prachtig om te zien wat jullie allemaal meemaken, en we blijven jullie volgen.
    Geniet ervan Roger & Kitty,
    vele groetjes van Nico & Margo.