Dag 34, Needles, California

14 oktober 2013 - Rancho Cucamonga, California, Verenigde Staten

Gisteren was een vreemde maar leuke dag. Na alle drukte in Las Vegas moesten we weer wennen aan de rust en het rijden op route66.
Ons eindpunt was Needles, California en we zouden tussenstops maken in Oatman, Cool Springs en Chloride. Chloride was uiteindelijk niet echt geweldig, gelukkig waren Cool Springs en Oatman dat wel. In Cool Springs staat een bekende giftshop waar Roger een route66-shirt heeft gekocht (natuurlijk). Oatman was een gezellig plaatsje met een bijzondere toeristische attractie. Er lopen namelijk allemaal ezels vrij rond in de stad. Mensen mogen ze voeren met het voer wat ze in de giftshops kopen. Er lopen ook jonge ezels rond met een accesoire, namelijk met een sticker "do not feed".
Op het einde van de dag kwamen we uit bij een klein motel in Needles dat op het eerste zicht redelijk was.. helaas bleek het op het tweede zicht minder! We hebben tijdens ons verblijf 3 kakkerlakken vermoord en we kwamen erachter dat de ruit van buitenuit opengemaakt kon worden. Je kunt je voorstellen dat er van een goede nachtrust niets terecht is gekomen! Daarom gaan we vanavond voor Best Western.. wat kunnen we nu deze luxe waarderen!!