Dag 33, (11-10), Las Vegas, Nevada

12 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Lieve volgers, vandaag even geen uitgebreid verslag van onze laatste avonturen in Las Vegas.
Na een luie middag aan het zwembad zijn we de hele tijd in de stad geweest.
Het is nu half 2 en om 8u gaat de wekker weer. Even een stukje slapen. Morgen weer on the road!
Uiteraard treffen jullie hier dan weer een langer verhaal!
Om jullie niet helemaal teleur te stellen hebben we wel een aantal foto's toegevoegd. Veel kijkplezier en tot morgen weer!
Groetjes van meneer en mevrouw Thomassen.

1. Rene,Manon en Luca:
    12 oktober 2013
    Sorry maar heb Manon te kort gedaan zonder
    N moet het even van haar recht zetten!

Groetjes,

Fam. van Weert
  2. Sandra schiltmans:
    Hallo meneer en mevrouw Thomassen,

geniet van jullie honeymoon; want die is nu begonnen. Ik ga er even een weekje tussen uit (duiken in Mallorca), maar bij het start van de schoolweek meld ik me weer als ik jullie reisverhalen weer heb gelezen. Have fun and drive safe!
  3. Jos en Jo reijnaerts:
    Hallo Outlaws;

Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk in Las Vegas., en wij hopen dat jullie de rest van de reis nog fijne en gelukkige dagen hebben, zonder al teveel tegenslag. Wij hebben jullie gevolgd via de foto's en reisverhalen en wij vinden het een geweldige trip wat jullie aan het maken zijn. Het is gewoon een te gek land voor doorheen te crossen.
    Vanuit het druiligere Maastricht veel groeten van Jos en Jo.
  4. Ineke:
    13 oktober 2013
    Geer zeet weer op weeg, noe es menier en mevrouw Thomassen. Gooi reis weijer, genete daot geer zier zeker!
  5. Nadine:
    13 oktober 2013
    Hallo meneer Roger en juf Kitty,
    Deze week zal ik helaas de verhalen moeten missen want we gaan zelf ook op vakantie. We komen zaterdag terug dus kunnen dan alles inhalen, ik onthoud waar ik gebleven ben!
    Nog een fijne reis verder.
    Dikke knuffel van Nadine