Dag 32 (10-10) Las Vegas

11 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Onze dag zit er nog niet op maar het is tot nu toe al heerlijk geweest. We hebben Caesars Palace en The Mirage bezocht. We hebben genoten van het spektakel van de vulkaanuitbarsting bij The Mirage en de winkels van Caesars palace verkend. We hebben lekker geluncht in een van de restaurants van het Bellagio en straks gaan we dineren in het restaurant "Olives", ook hier in the Bellagio.
Volgens mij ben ik nog iets vergeten.... hmm...
Och ja... we zijn getrouwd!! :) Het was een hele leuke, maar ook surreële ervaring. Het was vooral veel wachten met een korte ceremonie tussendoor. Ondanks de lange pauzes tussendoor bleven de vlinders in de buik rondvliegen en kom je niet terug met je voetjes op de grond. Toen we terugkwamen in het hotel kregen we een golf van smsjes, FB-berichten en appjes binnen. Wat hebben we genoten van alle reacties, het voelde echt alsof jullie er allemaal bij waren! Dank jullie wel en we wensen jullie veel succes morgen.. bijna weekend! (En voor onze Nederlandse collega's: bijna herfstvakantie)
Heel veel liefs van ons tweetjes.. wij gaan onze speciale dag nu afsluiten met een romantisch Italiaans etentje!
Poen poen poen

1. Esmé:
    11 oktober 2013
    Proficiat met jullie Las Vegas huwelijk!
  2. Meriam:
    11 oktober 2013
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk en nu genieten als getrouwd stel, ha,ha.
  3. Loes:
    11 oktober 2013
    dikke proficiat! en hoe voelt dat? gek eh:):) i know:) maar super gevoel zo'n verbondenheid met elkaar. geniet ervan!
  4. Sandra schiltmans:
    11 oktober 2013
    Proficiat met jullie huwelijk. Heel veel geluk saampies.
  5. Nadine:
    11 oktober 2013
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk, mooie jaren met liefde en veel vlinders gewenst. Geniet van jullie 'wittebroodsweken'
    Liefs van Raymond, Vicky, Nadine en Chantal en Rafke die nu net even hier is xxxxxx
  6. Rene,Manon en Luca:
    11 oktober 2013
    Proficiat !! En maak er iets mooi van!!
    Groetjes uit Dubai.

Aan de andere kant van de wereld!
  7. Natascha:
    11 oktober 2013
    Van harte gefeliciteerd en maak er nu en voor de toekomst iets moois van!
  8. Angelique:
    11 oktober 2013
    Van harte gefeliciteerd, geniet!!
  9. Suzanne Wielders:
    11 oktober 2013
    DIKKE DIKKE DIKKE PROFICIAT met jullie huwelijk!! Enjoy your trip in life.....maar dat is voor jullie geen probleem denk ik :-) heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst XX
  10. Tworek kelly:
    11 oktober 2013
    hey Kitty en Roger,nog eens van harte proficiat,ook van mam,echt heel mooi om te zien,veel liefs,x
  11. Annemie:
    11 oktober 2013
    PROFICIAT en een hele dikke knuffel.
    Kon helaas de plechtigheid niet volgen, maar ik heb vandaag veel gehoord op de Fons Olterdissen, waar ik was om voor te lezen, ook in jouw groep, Roger! Wat een schatjes. Het voelde weer heel vertrouwd.
  12. Annemie:
    11 oktober 2013
    PROFICIAT en een heel dikke knuffel. Kon helaas niet kijken, maar ik heb vandaag heel veel gehoord van de kinderen en de collega's toen ik op de Olterdissen was om voor te lezen (ook in jouw groep Roger, wat een schatjes.
  13. Melanie.m:
    Hoi meester Roger en Juf Kitty
    Wij volgen elke dag jullie verhalen en genieten van jullie foto's
    Geweldig wat jullie meemaken om nooit meer te vergeten.
    Proficiat met jullie huwelijk.
    Wij hebben nu de herfstvakantie nog een goede reis
    Groetjes melanie.m en mijn moeder marielle
  14. Yvonne en Toine:
    12 oktober 2013
    Wat geweldig allemaal. Van harte gefeliciteerd. Dat jullie genieten zien we zo wel. Ga zo door en veel geluk samen.