Dag 31 (9-10) Las Vegas

10 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Er is gisteren wat fout gegaan bij het publiceren van het reisverhaal. Na het helemaal getypt te hebben was de internetverbinding weg en dacht ik dat reisblogger het verhaal verwijderd had.. blijkbaar niet! Sorry voor het ongemak, ik weet dat ik menigeen de ochtendkrant heb ontzegd..

Vandaag zijn we optijd opgestaan, hebben ontbeten in een klein café en zijn daarna op pad gegaan naar Fashion Show (het grote winkelcentrum langs de strip). Missie: schoenen voor mij en ringen voor ons twee!
Dat ging niet bepaald van een leien dakje.. de schoenen die ik wilde kon ik gewoon niet vinden. Uiteindelijk vond ik leuke schoenen bij de zara die redelijk in het plaatje pasten. Roger slaagde ondertussen ook, hij kocht een tweede paar slippers van Oakley en een nieuwe zonnebril (ook van Oakley offcourse).
We zouden na het winkelcentrum naar het hotel The Venetian gaan, maar we hadden nog steeds geen ringen. Dus... op pad voor ringen in een ander winkelcentrum. Het zijn uiteindelijk hele simpele ringen geworden omdat we niets vonden dat perfect onze smaak&maat was. We kunnen altijd nog in Nederland kijken na de vakantie.

Na al het gewinkel waren we toe aan avontuur, gelukkig stond dit ook op het programma. We hadden een helicoptervlucht over en in de Grand Canyon geboekt. Eerst vlogen we in een half uur naar de canyon. Daarna landde de helicopter in de canyon en hadden we een kleine maaltijd met champagne. Uiteindelijk vlogen we ook weer in een half uur terug naar het vliegveld. Wat een geweldige ervaring was dat.. we hebben genoten!
De dag hebben we in stijl afgesloten met een bezoek aan The Venetian. Ik had al schoenen gekocht voor de bruiloft (deze hebben de meeste gezien op facebook).. Ik vind ze prachtig maar twijfelde over de combinatie met de jurk! Wat wil het toeval nu... ik heb in The Venetian een ander paar gevonden die veel beter passen bij de jurk! Duss.. de schoenen zijn voor jullie weer een verrassing :)

We hopen dat iedereen een hele leuke dag heeft en vanavond de kans heeft om te kijken. Mocht het nu niet lukken, geen nood, we krijgen foto's! Dan kun je, net als ons, op een later moment nog kijken!
Heel veel liefs, Roger & Kitty

1. Sandra schiltmans:
    10 oktober 2013
    hoppa, weer en economische duw voor de USA. Ha, ha; jullie zijn broke als je terug komt.

Ik ben benieuwd naar jullie outfit.
    Wat gaaf dat jullie de Grand Canyon hebben gezien vanuit de lucht. Wat super. Benieuwd naar de foto's. Volgens mij hebben jullie zo veel indrukken van de vakantie dat jullie daarna moeten bijkomen om alle indrukken te verwerken want daar lijk je nu geen tijd voor te hebben.
    Keep having fun
  2. Nadine:
    Lieve Roger en Kitty,
    Eindelijk, ik had mijn 'ochtendkrantje' al gemist, drie keer vergeefs met een mok koffie gaan zitten, derde keer raak, gelukkig! Werkt verslavend, wat zal ik dat gaan missen als jullie trip weer voorbij is..
    Fijn dat jullie de economie een beetje op peil houden daar, als het in de Usa goed gaat, komt het hier ook wel weer goed, haha.
    Wij wensen jullie een geweldige dag, geniet van jullie moment, jullie trouwen maar 1 keer in Vegas. Liefs van ons allemaal, Raymond, Vicky, Nadine en Chantal xxx
  3. Nadine:
    10 oktober 2013
    ps weten jullie al het juiste tijdverschil met Nederland? Zou makkelijk zijn met de wekker te zetten.... gr Vicky
  4. Marleen en Nico:
    10 oktober 2013
    jullie maken het wel spannend. We wensen jullie een super wedding en heel veel geluk samen. groetjes vanuit een herfstachtig Hulsberg
  5. Mariëlla:
    10 oktober 2013
    Super super!!! Ik ben echt benieuwd naar je jurk en hoe mooi jullie er uitzien. Heel veel plezier en geniet van iedere seconde.
    Spannend... ik zit strakjes ook voor de pc :)
    Liefs X
  6. Annemie:
    10 oktober 2013
    't Benkelik momint is aongebroke........
    We wensen jullie een super mooie, onvergetelijke en... gezellige dag toe. Ben benieuwd hoe jullie eruit zien.
    Diike knuffel
    Jacques en Annemie
  7. Martha en paul:
    Hi Kitty en Roger,

In eeder geval vaan harte perfiecia op a laangk en gelökkig leve same. Maak get sjoens devaan.
  8. José Lejeune-Middeljans:
    10 oktober 2013
    Ha, lieverds VANDAAG de grote dag !!!!!!
    Dus zeg ik VAAN HARTE PERFISIA EN NOG VÁÓL GELÓK SAME
    Dikke poen, José

( en geniet nog samen van jullie fantastische vakantie !!!!)
  9. Jef:
    10 oktober 2013
    De allerbèste winse veur uuch twieje en (es dat nog debeij kin) nog mie gelök in de res vaan eur leve.......
  10. Ineke:
    Leef Kitty en leve Roger,
    Euver anderhalf oor is 't zoewiet. Daan zeet geer veur de ech maan en vrouw! Hiel bizeundeunder tot dit in Las Vegas geit geböäre.
    Vaan harte perficia en ein lang en gelökkig leve op de zelfde weeg es wiet geer al bezig zeet. XXX XXX
  11. Marloes:
    10 oktober 2013
    waaah wat spannend, morgen is het zover!
    En geld moet rollen Kitty, dus dat doe je goed! :D
    geniet ervan samen! ben benieuwd naar de schoenen!

xxx marloes
  12. Milly:
    10 oktober 2013
    Alvast hartelijk gefeliciteerd op deze wel heel speciale, geweldige dag! Heel veel geluk samen en blijf genieten!!!
  13. Tanja Bruijnen:
    10 oktober 2013
    Alvast gefeliciteerd met deze mooi dag. Geniet ervan.
  14. Fam. Hendriks:
    10 oktober 2013
    Perfisiaaaaaa met uuch huwelijk, geneet nog vaan uuch reis.
    Geer stoond d'r good op!

Groetjes David Diana Enrique & Carmen
  15. Andre en Manon:
    10 oktober 2013
    Lieve Roger en Kitty; just married!!!!
    Good luck and have fun!
  16. Ineke:
    10 oktober 2013
    Wauw, sjus getuige kinne zien vaan eur houwelek!
    Super, geer zeet ei fantastisch koppel! Nogmaols perficia, Ineke en Breur.
  17. Zjèr:
    10 oktober 2013
    hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk
    groetjes Zjèr (en mijn papa en mama)
  18. Mieke en Peter:
    10 oktober 2013
    Hallo Mevrouw en Meneer Thomassen-van den Berg, van harte gefeliciteerd van ons allemaal.
    Geniet nog van deze bijzondere dag en de huwelijksnacht.
    We hebben de hele ceremonie goed kunnen zien en horen.
    Jullie stonden er goed op. Geer waort um op te vrete!

Knoevels Peter Mieke en Francine
  19. Yvonne en Toine:
    10 oktober 2013
    Lief Bruidspaar, veel geluk saampjes. Jullie straalden gisteren al en dat zal nu nog veeeeeeel meer zijn!
    Geniet van de huwelijksnacht.
  20. Inie:
    11 oktober 2013
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
    Heel veel geluk samen!