Dag 30 (09-10) Las Vegas

10 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We hebben weer een ontzettend leuke dag gehad vandaag. We zijn begonnen met een lekker ontbijtje tegenover het Bellagio in een klein restaurant. Hierdoor hadden we genoeg energie voor een hele dag van rondlopen!
Vanmorgen zijn we gestart met een bezoek aan het gemeentehuis. Hier moesten we onze "marriage license" ophalen. Het ging sneller dan gepland dus stonden we na 20min al bij onze weddingchapel! We hebben daar een kleine rondleiding gekregen en we hebben een aantal afspraken gemaakt i.v.m. de ceremonie.
Toen we het organisatorische stuk van de dag achter de rug hadden, waren we klaar voor wat plezier. Dit vonden we als eerste in DE pandjeszaak van Las Vegas... Gold&Silver Pawn van Pawn Stars (History Channel). Helaas waren de vier beroemdheden aan het lunchen (het moet nogal een lunch zijn geweest want na uur waren ze nog steeds niet in de zaak). Gelukkig hebben we de foto's (en Roger natuurlijk een t-shirt) nog!
Vervolgens zijn we verder gaan shoppen, deze ronde in twee grote winkelcentra. Als eerste hebben we in de Las Vegas Outlet rondgelopen en daarna zijn we richting Meadows Mall gegaan. Zowel Roger als ik hebben de beurs opengetrokken.. geen nood, we hebben genoeg overgehouden voor de rest van de reis :)
We hebben de dag afgesloten op de strip.. eten bij Planet Hollywood, windowshoppen in Ceasars Palace, gokje wagen bij Treasure Island en als laatste de openluchtshow voor het Treasure Island Hotel. Moe maar voldaan liggen we nu in bed.. onze voeten zijn toe aan rust!
Veel succes met de nieuwe werkdag..
Heel veel liefs, Roger&Kitty

Ps: even een vraagje.. wie kan me uitleggen waarom de Amerikanen elkaar zo weinig privacy gunnen op een wc? Bijna 90% van de wc's waar ik op heb gezeten heeft slecht afgesloten deuren.. hierdoor kunnen vrouwen die wachten of hun handen aan het wassen zijn, bij mij in het hokje kijken.. vandaag kon ik zelfs via het glazen plafond bij mijn buurvrouw binnen kijken. Iemand een antwoord voor me??

1. Ellen:
    10 oktober 2013
    Poeh...ik schrok vnmrg al....waar was mn ochtendkrant!!!!!!!! Pfieuw!!!
    Shoppen in Vegas.....kwijl!!!!!!!
    Maar t wc verhaal....sorry....das nieuw voor me hahaha! Die spiegel vooral!
  2. Sandra schiltmans:
    10 oktober 2013
    Jullie zijn waanzinnig goed voor de amerikaanse economie. die krijgt een boost en dat zal binnen de dow jones wel zichtbaar worden.

Wc; tja, ik vond ze altijd wat preuts dus er zal in de loop der jaren misschien een verandering zijn opgetreden. alhoewel die vrije vorm van meekijken mij ook niet zou kunnen bekoren.
    snel de ding doen....en weg wezen. a, ha, blijf schrijven want ik blijf lachen.

voor vandaag:
    Jullie big wedding day. Ik wens jullie een fijne, onvergetelijke dag. Ik wens jullie dat jullie liefde voor elkaar blijft en alleen maar groeit. Dat jullie een mooi, positief en gelukkig leven te wachten staat. jullie start is in ieder geval fenomenaal.
    Dikke kus van Sandra
  3. Loes:
    10 oktober 2013
    veel plezier straks:) amai wat een wc verhaal. dat is niet zo tof eh:s Ik ben super benieuwd naar uw kleed, en de haren enzo. En naar roger zijn outfit:) wiiih daar komt de bruid, lalalala:)
  4. Helen:
    10 oktober 2013
    geniet vooral vandaag van jullie en straks een super bruidspaar veel geluk saampjes en dikke knuffel