Dag 29 (07-10), Las Vegas, Nevada

8 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om zo snel mogelijk in Las Vegas te kunnen zijn. Roger stelde nog voor om even een kijkje te gaan nemen in een natuurpark onderweg, maar kitty's blik deed hem anders besluiten ;-)
De weg naar Sin City leverde nog wat mooie plaatjes op (zie foto's).
Op het moment dat we Las Vegas zagen liggen werd Kitty helemaal hoteldebotel (en Roger doof). Er kwamen alleen maar giebeltjes, vreugdekreten en Oh-my-gods uit.
Dit is pas na zo'n twee uren iets bedaard.

In L.V. zijn we gelijk naar het Bellagio gereden, we konden meteen inchecken, ook al was het pas 11u 's ochtends. We waren blij verrast dat we een kamer kregen met uitzicht op The Strip, in onze reispapieren stond dat we aan de achterkant zouden liggen. We kijken nu uit op de fonteinen van het Bellagio en op de Eifeltoren van het hotel tegenover ons. Hoe vet is dat!?
Het is luxe. De kamer is poepchique, we hebben zelfs knopjes om de gordijnen open en dicht te doen. Decadent gewoon!
Het Bellagio is zo groot dat we in het begin en plattegrond nodig hadden om de weg te vinden. We zijn even een kijkje gaan nemen in de tuinen bij de 4 (!) zwembaden. Zeer luxe, we gaan er morgen zeker gebruik van maken.

De middag hebben we gebruikt om een deel van The Strip te verkennen. Hotels als: New York, New York, Excalibur, Luxor en Paris zijn we even binnen geweest, allemaal even geweldig. Je waant je echt even in een andere wereld. Bizar.
In New York, New York zijn we uiteraard in de achtbaan geweest. Hij was zeer spectaculair. Gegild en genoten (en Kitty heeft haar nek verrekt, occherum).
Na al deze indrukken zijn we even gaan winkelen en.... Kitty heeft haar trouwjurk gevonden bij Betty Page!
Nee, jullie krijgen 'm nog niet te zien, zelfs al vragen jullie het heeeeel lief. Even wachten tot donderdag!

We zitten nu met een cocktail bij het Hardrock café, dadelijk nog even wat rondlopen en wat meer genieten. Misschien nog een gokje wagen, we zien wel. Alles kan hier dag en nacht door. We hebben het heerlijk!
Fijne werkdag allemaal :-p

Groetjes, Roger en Kitty

1. Helen:
    8 oktober 2013
    roger jij had hem ook niet mogen zien hihi
  2. Ineke:
    8 oktober 2013
    Wat ein tegesteilling mèt wat geer tot noe tow höb gezeen!
    Veur ein trowfees moosste ouch alle luxe höbbe die ste kins kriege. Super!
  3. Sandra schiltmans:
    8 oktober 2013
    Amazing. Het wordt steeds leuker en leuker om met jullie mee te lezen. Kitty is klaar voor de wedding. Roger; heb jij ook al je pak klaar / stropdas goed geknoopt in koffer?
    Wat een uitzicht en wat een kamer. a sociaal gewoon. Tip; Kitty, foto waarin jij het muiltje past....je hebt bananenvoeten. Met je eigen schoenen goed doen anders ....auwwwww
    Succes met gokken; misschien win je je reis terug. Als het anders uitpakt moeten jullie een baan erbij nemen.
  4. Nadine:
    Lieve Reizigers,
    WAUW!!! Wat een geweldige foto's weer, adembenemend... Moeten jullie mekaar niet af en toe knijpen om zeker te weten dat jullie niet dromen? Echt super.
    Ben ook heel benieuwd naar jullie trouw-outfits, Nadine en ik hebben over de jurk van Kitty wel een ideetje, maar bij Roger durven we geen geld in te zetten.... spannend.. Geniet lekker verder en idd, zoals er lekker sneaky onderaan jullie bericht staat, hier gaat de 'fijne' werkdag voor mij ook weer beginnen..
  5. Suus:
    8 oktober 2013
    wat heerlijk om te lezen wat jullie allemaal meemaken!
    ik geniet gewoon heerlijk mee.
    geniet voor duizend in het geweldige Vegas.

kusje
  6. Nadine:
    8 oktober 2013
    Grrr ik ben echt jaloers!!!! Ik heb proefwerkweek en zit de hele tijd te leren. Het enige voordeel is dat dat ik om 11:20 uit ben maar dan stap ik van de schoolbank naar mijn eigen bureau. :-( morgen en donderdag en dan is het voorbij. Zaterdag vier ik mijn verjaardag (want ik ben vandaag jarig :-P ) en maandag gaan wij ook op vakantie alleen niet naar zo'n cool hotel en omgeving als jullie :-(
    Heel veel plezier nog en nog heel veel mooie foto's maken!!!
    Dikke knuffel van Nadine
    Ps juf Kitty, neem die schoen mee naar huis! Dan heeft U een mooi souvenirtje!!!!
  7. Kleine Daisy :):
    9 oktober 2013
    Las Vegas is echt iets apart!
    Echt wel es de moeite om te zien en geweest te zijn...
    Ik kijk al uit naar de trouw morgen!
    Heb gisteren trouwens jullie kaartje ontvangen ;) da doen jullie dus in die souvenirwinkeltjes! Haha
    Geniet ervan!!