Dag 27 (05-10) Kanab, Utah

6 oktober 2013 - Kanab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan en vertrokken uit Monument Valley. Het plan was om ongeveer 300mijl te rijden richting St.George in Utah, maar dit hebben we gaandeweg wat aangepast. We kwamen tegen 13u aan in Kanab en moesten hier wat informatie inwinnen over de rest van deze route (we wilden een weg door Zion rijden, maar wisten niet of deze open was). Toen we rondliepen vonden we het plaatsje zo leuk dat we besloten om te blijven! We hebben een leuke lodge gevonden om te blijven slapen en tegenover ligt een echt Amerikaans restaurant (inclusief plastic bakjes!). Op het eerste zicht leek het een heel leuk plaatsje, maar bij nader verkennen was het minder. We hebben wat rondgelopen, gegeten in het Amerikaanse restaurant en daarna lekker relaxed in het hotel.. Morgen rijden we via the Corral Sand Dunes en Zion naar St.George. Nog maar een dag en we gaan naar Las Vegas.. Woehoe..
Heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Jef:
    6 oktober 2013
    Leef luij,
    Geer moot toch in 'n groet zwart gaat valle es geer weer trök zeet. Oet de kuns wat geer allemaol daot en mètmaak, eederen daag obbenuijts! Höb geer dao trowwens d'n 10e geine last-minute getuige nudig ??????
  2. Roger:
    7 oktober 2013
    Veer kinne us geine betere getuige es diech winse Jef!
    Este zelf dien vleegticket en hotel betaols biste vaan harte welkom!