Dag 24 (02-10) Page, Arizona

3 oktober 2013 - Page, Arizona, Verenigde Staten

De dag begon gewoon volgens planning. We hadden voor vertrek een fototour in Antelope Canyon geboekt en deze startte om 9u30. Dus om 9u waren we uitgecheckt bij het hotel, maag gevuld met ontbijt en klaar voor de tour.
De Antelope Canyon was prachtig! Roger heeft twee uur lang met een smile op z'n snoet en camera met statief in de hand door de canyon gelopen. Het was echt een tour bedoeld voor fotografen.. we stonden vaak lange tijd op eenzelfde plek zodat de perfecte foto's gemaakt konden worden. Aangezien ik het al snel heb gezien op een plek was ik zeer dankbaar dat er meer mensen waren zoals ik. Wie noemden ons dan ook de assistenten en hadden lekker lol met elkaar terwijl de partners zich konden amuseren met de camera's. Na de fototour dachten we dat het de bedoeling was om naar monument valley te rijden. Gelukkig moesten we nog even tanken en keken we onog eens in de papieren. De reservering van the view hotel in monument valley was pas voor morgen.. Oeps!!! Gelukkig zagen we het op tijd maar toen kwam probleem nr2. Wat gaan we doen als alle nationale parken en monumenten in de omgeving gesloten zijn en er geen leuke dorpjes in de buurt liggen? Juist! Inchecken in het poepsjieke marriott en dan lekker relaxen. Ik ging voor hangen aan het zwembad en Roger heeft een lekker middagdutje gedaan.. HEERLIJK... We zijn klaar voor morgen. Dan mogen we wel naar Monument Valley!
Heel veel liefs.. Roger&Kitty

1. Ineke:
    3 oktober 2013
    Dee Antelope Canyon zuut der prachtig oet!
    's Middags höb geer dus eve lekker geluierd. Moot kinne, neet daan.
    Iech verheug miech op 't vervolg.