Dag 22 (30-09) Grand Canyon, Arizona

1 oktober 2013 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

We zijn vanmorgen op tijd opgestaan zodat we genoeg tijd zouden hebben om in rust naar de Grand Canyon te rijden. Dit is prima gelukt want tegen 9u30 zaten we weer op de route66 terug richting Williams. We hebben kort geluncht in het stadje, daarna moesten we even afscheid nemen van route66. We zullen elkaar pas weer over 2 weken ontmoeten!
Maar lang afscheid nemen was niet nodig want er lag wat zeer speciaals in het vooruitzicht.. Wie er al is geweest zal dit beamen: er is geen foto ter wereld dat echt de grootsheid van de Grand Canyon kan laten zien. Roger had het al eens gezien en genoot niet alleen van het uitzicht maar ook van mijn reactie op het uitzicht! :) (ik was met kinderlijk enthousiast en kon alleen maar "wauw" stamelen).
We hebben een flink stuk gelopen langs de richel van de Canyon en tegen 18u30 konden we genieten van een zonsondergang op een 360º uitkijkpunt. Wat een ervaring... we kijken al uit naar de wandeling morgen!
De avond hebben we afgesloten in een Steak restaurant waar Roger als voorgerecht ratelslang heeft gekozen. Het was niet echt iets om nog eens te bestellen. Zowel de smaak als de textuur vielen tegen.. maar ja, we kunnen nu wel zeggen dat we het hebben geprobeerd :)
Heel veel liefs en tot morgen weer!! Roger&Kitty

1. Ineke:
    1 oktober 2013
    Wie höbbe luij hei oets hunne weeg in kinne vinde en ouch weer droet kinne koume. Oongeluifelik
  2. Sandra schiltmans:
    Dan voel je je piep he?
    als mens stel je niets voor in die overweldigende natuur. Aanrader; een hike olv een gids. TOP
    Heel veel fun!

san
  3. Michiel:
    Ziet er geweldig uit!

Hebben jullie eigenlijk last van die government shutdown? Ik las ergens dat de nationale parken dicht gaan namelijk.
  4. Martha en paul:
    Dag Roger en Kitty,

Tsja, beter een slang op je bord dan een bij ons in school