Dag 21 (29-09) Kingman, Arizona

30 september 2013 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Op het programma stond de rit van Flagstaff richting Kingman. Op onze originele planning zouden we dit stukje route66 zijn overgeslagen. We hadden bedacht dat we vanuit Flagstaff naar de Grand Canyon zouden rijden en vanuit Las Vegas naar Kingman. Voordat we vertrokken waren we toevallig een documentaire over route66 aan het kijken waarin werd gezegd dat dit een van de mooiste stukken was... Dus bij deze: we kunnen het beamen en straks zeggen dat we de volledige route hebben gereden :)
Onderweg kwamen we weer een paar pareltjes tegen. Eerst was er het kleine dorpje, Seligman. Met toeristen overladen maar ontzettend leuke souvenirwinkels! Toen we weer verder reden kwamen we langs een rodeo-toernooi van de lokale bevolking... Daar moet je gewoon even voor stoppen en uitstappen! Ook al ben je ontzettend allergisch voor paarden, stof en gras :)
Het laatste pareltje was een kleine giftshop in the middle of nowhere langs de route66. Oude roestbakken, houten en versleten bankjes, stickers en metalen borden die de houten barak bij elkaar houden.. maar het meest nostalgische en historische stukje langs de route66. Hier komt elke route66-reiziger langs en moet stoppen. Kitty heeft zich staan vergapen aan alle motors die hier hun tussenstop maakten.. Volgende keer rijdt ze route66 op een motor!! :)
We slapen vannacht weer eens lekker luxe bij een Best Western en hebben lekker Amerikaans gegeten bij het beroemde "Mr D'z". Nu de hamburger laten zakken.....
Heel veel succes met de nieuwe werkweek! Wij beginnen morgen aan onze vierde vakantieweek... op naar de Grand Canyon!
Heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Brechtje:
    30 september 2013
    Hoi lieverds.... Zooooo? Alweer de vierde week ja! Pffff gaat echt snel.... Maar wat n indrukken allemaal, fantastisch! Dikke kus
  2. Martha en paul:
    Hi Roger en Kitty,

Zoals jullie iedere morgen uitkijken naar reacties op jullie blog, kijken wij uit naar jullie verhalen. Interessant en wij proeven jullie beleving. Have fun (s)
  3. Ineke:
    30 september 2013
    Geer zeet alweer dreij weke oonderweeg en höb nog ein hiel aontal te goon. Dat weurd strark aofkikke!
    Iech loer oet nao eur verhaole!
  4. Esmé:
    3 oktober 2013
    De tijd vliegt! Het ziet er prachtig uit!