Dag 20 (28-09) Flagstaff, Arizona

29 september 2013 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

We hebben gekozen voor een rustige dag vandaag. We hebben de afgelopen weken zo veel indrukken opgedaan dat we (vooral Kitty) even een rustige, hersenloze activiteit wilde zoals winkelen :) Op aanraden van mensen uit Flagstaff zijn we richting Sedona getrokken! Dit was een groot succes.. niet alleen het winkelen maar ook het stadje en de rit ernaartoe waren puur genieten. Het was de bedoeling om niet te veel indrukken op te doen en vooral te ontspannen. Het tweede is gelukt, maar als je de foto's ziet weet je dat we in het eerste geen schijn van kans hadden!
's Avonds zijn we in Flagstaff gaan eten en we hebben de avond in stijl afgesloten: met een gezellig potje poolen! Wat een heerlijke dag.. we zijn klaar voor nieuwe avonturen en indrukken :)
Heel veel liefs, Roger&Kitty
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Melanie:
    29 september 2013
    Wat hebben jullie het heerlijk!
  2. Mieke en Peter:
    Hoi, Kitty en Roger,

Sorry dat wij al een tijdje niets hebben laten horen, maar wij hebben ook vakantie.
    Helaas is dit alweer onze laatste dag aan de Moezel.
    We gaan vandaag voor de laatste keer Krov onveilig maken.
    En volgende week hebben we nog een week vrij.
    Van jullie indrukken zijn wij ook zeer van onder de indruk.
    Ga lekker verder zo en blijf gezond.

Compleminte en knoevels vaan Mie en Pie.
  3. Nadine:
    Hoi Roger en Kitty,
    Net weer even bijgelezen en foto's gekeken, geweldig. Wat heerlijk wat jullie allemaal te zien krijgen, daar kan niks mooiers tegenop. Kan me voorstellen dat Kitty eens een indrukloze dag wil, maar zie ook wel dat dit niet gelukt is... Geniet van de dag maar weer, hier lekkere stress.. Nadine en ik gaan zo richting manege, samen wedstrijd rijden, haha, hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen.
    Liefs Vicky
  4. Metha:
    29 september 2013
    Sedona moet heel mooi zijn, paste alleen niet in ons reisschema, maar kunnen nu toch een kijkje nemen! Thanks!! en heel veel plezier verder!!! (maar dat zal wel lukken)
  5. Angelique:
    29 september 2013
    Heerlijk, zo'n relax dagje tussendoor! Ziet er goed uit. Nu weer op naar nieuwe indrukwekkende avonturen. Have fun!

Groetjes Angelique