Dag 19 (27-09) Flagstaff, Arizona

28 september 2013 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we weer lekker op tijd opgestaan. Een ontbijtje met yoghurt op de parkeerplaats van een restaurant met wifi.. zo doen wij dat als we geen wifi hebben in het hotel :)
Daarna zijn we op weg gegaan richting Flagstaff met een aantal leuke tussenstops. Eerst kwamen we een beroemde souvenirwinkel, Jack Rabbits Trading Post, tegen waar we natuurlijk een paar leuke spulletjes hebben gekocht. Vervolgens bezochten we het prachtige hotel, La Posada, in Winslow. We hadden gehoopt op een overnachting daar maar het hotel was volledig volgeboekt. Helaas pindakaas..
Gelukkig stond er nog iets heel gaafs op het programma, namelijk een bezoek aan de meteoorkrater. 50000jaar geleden heeft een meteoriet van ongeveer 45meter een stuk van het landschap van Arizona voorgoed veranderd. Helaas is bij impact de meteoriet verpulverd, hierdoor is lange tijd gedacht dat deze krater van een vulkaan afkomstig was.
Rond 14u zijn we weer verder getrokken met de auto, nu richting Flagstaff. Dit is een redelijk grote studentenstad. Dit weekend is er toevallig ook student-ouderweekend en het is even moeilijk geweest om een hotel te vinden dat niet volgeboekt was. Gelukkig voor ons hebben we er eentje gevonden, op loopafstand van het centrum. Het centrum is trouwens heel gezellig: leuke winkeltjes, gezellige restaurants en vriendelijke mensen. Morgen ontsnappen we de drukte overdag, maar 's avonds zullen we zeker weer de gezelligheid opzoeken.
Fijne dag allemaal.. geniet van het welverdiende weekend!
Veel liefs, Roger&Kitty

1. Helen:
    thanks
  2. Ineke:
    28 september 2013
    Dat zuut der weer hiel smakelik oet!
    Fijn weekend.
  3. Marloes:
    28 september 2013
    Net even jullie verhalen 'bij' gelezen. Zucht, t klinkt echt super! Wat een llieve mensen die champagne achterlaters :)
    Geniet ervan!!
    Xxx
  4. Metha:
    29 september 2013
    Hee Winslow, bekend van de Eagles (take it easy)
    Well, I'm a standing on a corner
    in Winslow, Arizona
    and such a fine sight to see
    Groetjes, Metha
  5. Ellen:
    30 september 2013
    Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en eten, IK WIL OOK. recepten???
    Geniet ervan.

Groetjes Ellen
  6. Marilene Lardinois:
    6 oktober 2013
    Hai
    Klinkt allemaal super.
    Gaan jullie ook nog tubbing in de colorado river?

Ben benieuwd naar 10 oktober
    xxx