Dag 17 (25-09) Gallup, New Mexico

26 september 2013 - Gallup, New Mexico, Verenigde Staten

We hebben een heerlijke nacht gehad gevolgd door een lekker ontbijt in het El Rey Inn. We zijn (voor ons doen) snel weg gegaan want we hadden een lange autorit voor de boeg. Tegen 10u zaten we in de auto richting de laatste slaapplek in New Mexico.
De rit verliep zo vlotjes dat we besloten een kleine tussenstop te maken bij de Ice Caverns in Strant. Hier hadden we twee korte wandelingen (ongeveer een uur samen). Eerst liepen we naar een krater van een vulkaan en daarna naar een grot waar het water al 3400jaar diep bevroren is. Wat een uitersten op zo'n korte afstand van elkaar. Ook was het heerlijk om even de benen te strekken na 2, 5uur rijden!
Daarna was het weer terug de weg op richting het historische El Rancho Hotel. Dit was vroeger het hotel waar de filmsterren verbleven en nu is het een geliefd route66-hotel geworden. Helaas verblijft er vanavond ook een zeer grote auto-club waardoor wij nu in het motel moeten slapen! Ach.. boeit niet: het is goedkoper, even netjes en we kunnen vrij gebruikmaken van de wifi in de lobby. Het was een heerlijke dag en we gaan er nu een zeer relaxte avond van maken.. Fijne dag allemaal!!
Veel liefs, Roger&Kitty
O ja.. vandaag zijn we officieel de 2000miles gepasseerd! Op naar de 3000..

1. Gerdina van den Berg:
    26 september 2013
    Speedy Gonzalez al gespot?
  2. Ineke:
    26 september 2013
    Iech höb de kaart ins beloerd, Las Vegas 't echte keump in de buurt!
    Geer höb al eine hielen aofstand aofgelag. Geer weurt weijer gevolg. Geneet!