Dag 16 (24-09) Santa Fe, New Mexico

25 september 2013 - Santa Fe, New Mexico, Verenigde Staten

Na gisterenavond nog wat ruzie te hebben gemaakt met insecten, zijn we heerlijk in slaap gevallen in de zachte bedden van The Blue Swallow Motel. 'S morgens stond er koffie, thee & dognuts voor alle gasten klaar bij de receptie. We wilden snel op weg gaan maar natuurlijk raakten we weer aan de praat. Eerst een koppel met zoon en schoondochter uit Amerika, daarna met een gezellig stel uit Nederland. Wij kunnen ook nooit op tijd vertrekken :)
De route richting Santa Fe was in twee delen. Als eerste gingen we richting het kleine plaatsje Las Vegas (niet het gokwalhalla.. dat volgt later). Echt weer een Amerikaans stadje.. we hebben even geluncht en wilden erna weer snel richting Santa Fe rijden. Tuurlijk komen wij op dat moment weer mensen tegen.. ja hoor, dezelfde Nederlanders als vanmorgen! Geweldig!
We zijn ongeveer tegen 15u30 aangekomen in Santa Fe in het prachtige El Rey Hotel (zie foto's). Het is als een soort haciënda gebouwd met kleine tuintjes en van alle gemakken voorzien. Je betaalt wat, maar dan heb je ook wat! We hebben trouwens bij de balie verteld dat we in Las Vegas gingen trouwen en dus kregen we korting&kamerupgrade! Even boffen...
Santa Fe is een prachtig stadje.. het heeft een Europees gevoel door de leuke winkeltjes en eetgelegenheden in het centrum. Eindelijk, ervaren we dit ook eens op route66.
Avondeten was ook geweldig.. zie foto! :)
Wat ontzettend heerlijk dat jullie ons nog altijd volgen en berichten achterlaten. Ons ritueel 's morgens start met het lezen van jullie reacties! Dank jullie wel en we wensen iedereen een fijne dag toe..heel veel liefs, Roger&Kitty

1. Gonnie en Ferry:
    25 september 2013
    En ook hier beginnen we onze dag met jullie reisverhaal en de foto's. Heerlijk dat we op deze manier mee kunnen (en mogen) reizen.
  2. Ellen:
    25 september 2013
    The getting married line moet je vaker gebruiken, t schijnt vaker te werken. They are a sucker for "us getting married"
    Upgrade, upgrate, upgrate......nice!
    Zeg maar hadden jullie ondertussen niet beter n bus kunnen huren, zodat al die lui die jullie aan de praat houden (en blijkbaar dezelfde route als jullie rijden) gewoon met jullie mee konden rijden. Maakt t vertrekken n stuk makkelijk hahahaha.
    Echt super hoe openlijk de mensen daar zijn.
    Zo...ochtend krant weer gelezen...ff foto's bekijken...and off to work!
    Tot morgen!! xx
  3. Desiree:
    Gooijemorguh...
    iedere morgen wakker worden en ff kijken....ja...er is weer een reisverhaal van Roger&Kitty...hahahhaah heb de ogen amper open en zit al helemaal in het verhaal, jullie ervaringen..geweldig!!!
    Een leuke start van de dag.
    Jongens GENEET!!!!
    dikke poen Desiree
  4. Marcel:
    25 september 2013
    Volgens de kaart hebben jullie al een rit van meer dan 1900 kilometer erop zitten. Geweldig. Heerlijk om op deze manier al jullie ervaringen te kunnen volgen. Net zoals jullie iedere dag even de reacties te lezen, log ik hier dagelijks in om te zien wat Roger en Kitty weer hebben uitgespookt. Erg leuk!
  5. Loes:
    25 september 2013
    hier van hetzelfde. Altijd als eerste 's morgens jullie verhalen lezen en dan aan het werk, love it!:)
  6. Bert en Annie:
    Hoi Roger en Kitty,
    Oongeleufelik wat geer op zoene korte tied al höb met gemaak
    sjiek tot veer dat eedere daag kinne met beleve.
    De compleminte oet Mestreech vaan Bert en Annie
  7. Jamie:
    25 september 2013
    Als jullie terug in dit kleine kikkerlandje zijn, kom ik even met een doosje rijst langs om jullie trouwen te zegenen, haha. Nog veel reisplezier en tot het volgende verslag. groetjes andrea, maurice en jamie
  8. Nadine:
    25 september 2013
    Hier sluit ik de dag af met 'ff Roger en Kitty' lezen, zo leuk om jullie op afstand te volgen. Nadine gaat meteen uit school achter de computer om jullie verslag te lezen. Enne, dat doosje rijst... na zo'n 'mega-reis' kunnen we ook zorgen voor een portie 'mega-rijst', ik denk dat we dan beter een vrachtwagen met rijst op het schoolplein kunnen storten.... (misschien weet ik wel iemand met een vrachtwagen????)
    Fijne dag, liefs Vicky
  9. Sandra schiltmans:
    26 september 2013
    Hallo kwebbelkonten. fijn dat jullie zo graag vertellen want dat maakt het voor ons ook leuk om te lezen wie jullie allemaal tegen komen. Goed om adressen uit te wisselen. Zijn leuke logeeradressen voor de toekomst. Wat een mooie foto's. Mooie blauwe lucht, korte broeken aan....ZALIGGGGGGGG. En al een klein voorproefje qua gebergte van Bryce of Grand Canyon met doe mooie rode kleur. Steentje meenemen voor thuis. datum erop. Leuk cadeautje voor jezelf en tastbare herinnering.
    Keep safe en tot morgen.