Dag 15, Tucumcari, New Mexico

24 september 2013 - Tucumcari, New Mexico, Verenigde Staten

Weer een hele speciale dag vandaag.
We zijn van Texas naar New Mexico gereden. Eerst langs Cadillac ranch bij Amarillo. Een aantal half ingegraven auto's in een weiland. Gemaakt door een kunstenaar. Iedereen mag de auto's met graffiti bekladden. Dat hebben we natuurlijk gedaan! We verheugden ons zeer hierop een nu zijn we er eindelijk geweest!

In New Mexico zagen we het landschap weer veranderen. Het is duidelijk dat we de woestijn naderen!

Aangekomen in Tucumcari hebben we ingecheckt in het Blue Swallow motel, weer een typisch route 66 icoon. Het is recentelijk overgenomen door een jonger koppel en ze hebben het in oude glorie hersteld. Natuurlijk weer gezellig staan kletsen, ook met de eigenaresse van een souvenirwinkel die schuin tegenover het motel ligt. Weer speciale mensen ontmoet vandaag! We staan zelfs twee maal op een Facebookpagina van lokale bedrijven!
Het gevoel dat even weg was in Oklahoma is weer helemaal terug.
Loving it!

Een extra verrassing toen we in onze motelkamer binnen kwamen: het koppel dat we al een aantal keer zijn tegen gekomen op route 66 (vanochtend weer bij Cadillac ranch :-)) had een fles champagne en een kaart achtergelaten in onze kamer. We voelen ons vereerd!
Wat een heerlijke lieve mensen on the road!

1. Roger:
    24 september 2013
    Oh, de fles is nu leeg :)
  2. Marilene Lardinois:
    24 september 2013
    Heerlijk elke morgen de dag beginnen met jullie fantastische avontuurlijke verhalen love it THANKS x
  3. Groep 8 en meester Luc:
    Beste Meneer Roger en Juf Kitty,

Met veel interesse lezen we jullie verhalen via het smartboard. De kinderen herkennen veel foto's door hun opdracht die ze hebben gemaakt toen meneer Roger wegging. Erg leuk! Hopelijk blijft jullie reis erg boeiend en slaan jullie het op in jullie geheugen. Wat een wonderlijke reis voor wonderlijke mensen :).

Wij gaan weer verder leren. Is ook hard nodig...

De groetjes van,

GROEP 8 =D!!!
  4. Ineke:
    24 september 2013
    Weer ei paar sjoen verhaole geleze en sjoen foto's gezeen. Die staeks zien enorm, zow iech neet op kriege! Manjefiek tot geer 't zoe nao eure zin höb. XXX Ineke.
  5. Annemie:
    24 september 2013
    Blijf me verheugen op nieuwe verslagen van jullie belevenissen. Super dat ze ook vergezeld zijn van bijpassende foto's.
  6. Nadine:
    Lieve Roger en Kitty,
    Wat heerlijk om jullie verslagen te lezen, ik betrap me erop dat ik telkens even 'klik' om te zien wat jullie beleven.
    Geweldig dat jullie Moonshine hebben geproefd, ik volg al een poos de Moonshiners op discovery, echt gaaf dat jullie de kans hebben gehad om dit te proeven... Geniet van jullie toer en hou het autootje tussen de lijntjes.
    Liefs van Vicky en de meiden
  7. Ellen, Dario en little Sienna:
    We zijn jaloers!!! xxx