Dag 14 (22-09) Amarillo, Texas

23 september 2013 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

Vandaag was, in een woord, geweldig! We hebben vanacht lekker geslapen in het Best Western in Amarillo. Kitty was alleen wat vroeg wakker door de Rattlesnake-Shake (we gingen wandelen in een natuurgebied waar ratelslangen zijn.. Kitty maakte zich dus druk! Natuurlijk! ) Eerst kregen we een ontbijt (inbegrepen in de prijs) waar we weer leuke mensen leerden kennen. Zij waren een kleine raodtrip aan het maken door Texas, dus dat zorgde voor genoeg gespreksstof.
In de middag zijn we richting het natuurgebied Palo Duro Canyon getrokken voor een prachtige wandeling van 10km. Het was over het algemeen makkelijk, tot de laatste 400meter.. toen kregen we een zeer steil, rotsachtig pad naar boven, maar het uitzicht dat volgde was geweldig! We hebben een klein voorproefje gehad voor alle natuurparken die nog gaan volgen :)
Deze avond liggen we wel in het hotel bij de Big Texan Steak Ranch.. leuke Wild Westen kamer! Na onze flinke wandeling konden we wel weer wat steak gebruiken en deze keer hoefden we alleen maar de parkeerplaats over te steken (dus een biertje stond ook op het menu.. hihi)
Na het eten stond ons nog een hele leuke verrassing te wachten! Onze collega-route66rijders waren ook in de Steak Ranch en met hen hebben we nog tot 10u30 zitten bijkletsen! Het was een heerlijke avond en we hebben afgesproken dat ze in juni volgend jaar (als ze in Nederland op vakantie zijn.. wat een toeval) bij ons in Maastricht langskomen!
We hebben de laatste avond in Texas dus in stijl gevierd! Een beetje op z'n Europees met lang natafelen :)

1. Helen:
    23 september 2013
    Ik geniet van jullie verhalen en hoop dat jullie verder nog meer lieve en leuke mensen ontmoet.
    groetjes Helen
  2. Metha:
    23 september 2013
    We genieten van jullie belevenissen! (en krijgen heimwee)
    Groetjes Metha
  3. Nadine:
    23 september 2013
    Hey, ik vind het heel leuk dat jullie zoveel verhalen en foto's erop zetten, zo kunnen wij ook een beetje meegenieten hihi. Iedere morgen voordat ik naar school ga kijk ik even of jullie er een nieuw verhaal opgezet hebben. Heel veel plezier nog!!!
    groetjes van Nadine