Dag 13, Amarillo, Texas

22 september 2013 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

Vandaag startte zeer ontspannen. Kitty kon heerlijk sporten in de fitnessruimte van het hotel en Roger nam de tijd om lekker uit te slapen! Daarna hebben we samen ontbeten in het hotel.. wat een heerlijk relaxte ochtend!
Voordat we Oklahoma uit reden, zijn we gestopt bij het Route66-museum. Hier was een prachtige presentatie van de geschiedenis van de weg en een geweldig souvenirwinkeltje. We zijn nu weer een paar leuke route66-souvenirs rijker (inclusief een route66-kookboek).
We zijn daarna in een rechte lijn zonder tussenstops naar Texas gereden. We waren O-KLAAR-homa!
Elke keer als we een nieuwe staat binnenrijden, verbazen we ons over het feit dat het landschap verandert. We zien hier een vlak landschap met rood gekleurde grond. Er is veel landbouw maar weinig dorpjes. Tussen de grens Oklahoma-Texas en Amarillo (110km) zijn we maar drie kleine dorpjes tegengekomen.
We liggen momenteel te relaxen in het best western hotel en morgen slapen we bij the Big Texan Steak Ranch (daar is ook een hotel bij). Hier hebben we vanavond heerlijk gegeten.. het heeft z'n naam eer aan gedaan! Morgen gaan we nog eens :)

1. Ellen:
    Goeiemorgen!!!
    Op dit moment klinkt hier in de slaapkamer n liedje en staat Yasmina te dansen, en ligt Roel met zn armen te zwaaien.......gues what somg this is....I'll give you a hint....check Roger zn fb pagina!!!!!!!!!!
  2. José Lejeune-Middeljans:
    Hoi Roger en Kitty

Eindelijk een bericht van mij.....wat hebben jullie al veel gezien; het is genieten, zo te horen !!!!!
    Het is wel eens eenzaam in de patio (hi hi)
    Maar ik sla me er wel doorheen !!!!
    Geniet met volle teugen, dikke poen, José
  3. Ellen, Dario en little Sienna:
    Hoi friends,

We zijn jullie reisverhalen al enkele dagen aan het volgen en het is geweldig om te lezen wat jullie allemaal meemaken. En Kitty: FITNESSEN in America?! Hoe kom je erbij??? :)

Geniet met volle teugen ervan, jullie hebben er lang genoeg naar uitgekeken. Geniet van elkaar en van de omgeving... En last but not least: Enjoy the wedding :)

grtj
    Ellen, Dario en Sienna
  4. Sarah:
    23 september 2013
    Leuk jullie verhalen allemaal te lezen, kan ik toch een beetje meegenieten. Kitty, 'ZOTTEKE', sporten in Amerika!! Ik doe het niet eens graag in België... :-) Geniet ervan daar! Wat leuk allemaal wat jullie doen en mee maken en eten mmmm :-). Post nog veel verslagen en foto's. :-) Dikke knuffies!