Dag 41 (19-10) Windsor, California

20 oktober 2013 - Windsor, California, Verenigde Staten

We zijn vandaag voor de tweede dag op bezoek bij onze vrienden, Devrim en Sofie. Gisterenmiddag zijn we tegen 14u30 aangekomen en werden we opgewacht door Devrim en de tweeling, Anna&Zoë. Sofie zou, vanwege haar werk, rond etenstijd arriveren. We hebben er dus eerst met Devrim en de dames een gezellige middag van gemaakt en tegen de avond was ook Sofie van de partij. Het was heerlijk ontspannen met z'n zessen.. we hebben lekker gegeten en tot de late uurtjes gekletst (in het gezeldschap van goede wijn natuurlijk.. zo hoort dat in California)
Vanmorgen hebben we rustig aangedaan. We werden verwend met een lekker ontbijtje (weer eens echte Nederlandse kaas en lekkere harde broodjes... Ooh.. wat hadden we dat gemist!). Na het middagdutje van de dames zijn we eropuit getrokken en zijn we gaan genieten van deze prachtige wijnstreek. We hebben eerst bij een lokale wijnboer een wijnproeverij gedaan. Daarna hebben een picknickpakket gemaakt met spulletjes uit een delicatessenzaak en dit hebben we meegenomen naar een andere wijnboerderij met picknickmogelijkheden. Zon, uitzicht, wijn, olijven, kaas, crackers en tapenade.. wat wil een mens nog meer?? we hebben zo genoten met z'n allen, we waren dan ook helemaal ontspannen toen we terug waren! Het was geweldig.. op naar dag drie bij onze lieve vrienden! We kijken er nu al naar uit...
Heel veel liefs, Roger&Kitty
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nadine:
    20 oktober 2013
    Lieve Kitty en Roger,
    Typisch hoe je een simpel broodje kaas kunt missen, hier trek je er soms je neus voor op... Wat super dat jullie het zo fijn hebben bij jullie vrienden, geniet er maar lekker van, zo vaak zullen jullie mekaar niet zien, althans in real life dan...
    Liefs Vicky
  2. Sandra Schiltmans:
    21 oktober 2013
    Hallo genieters,
    vandaag jullie reisverslagen van de afgelopen 10 dagen gelezen. ik was duiken in Mallorca en heb alleen genoten van mijn man, kids, zeepaardjes, oktopussen, zeebaarzen, Baracuda's, Heremietkreeftjes, Juliennes, hotel, smikkel etc.
    Verder geen tv / internet /radio; ZALIG!! Alleen een goed boek voor op het strand.
    Ik lees jullie verslagen en ik ga terug in mijn herinnering. Wisten jullie dat bij Santa monica Pier heel veel filmopname gemaakt worden. Bay-watch serie is hier gemaakt. (David Hasselhoff en Pamela Anderson?) en de zee olifanten die lekker liggen te zonnen op weg naar San Francisco: leuk he; maar wel smelly.
    Wij hebben toen ook overnacht in Carmel bij mensen die we hadden leren kennen op een camping in Zion. Ze woonden in een poepchique huis in Carmel maar gingen back to basic met kmaperen. (ha, ha; voor ons was dat de normal way of living; hiking and camping) En Monterey Bay moet je inderdaad gezien hebben. Dan is 1 dag eigenlijk te weining. Super jaloers ben ik op jullie Whale watching tour. Orka's heb ik wel eens gezien maar nog nooit Bultrug walvissen in real life. WOW; bewaar dat filmpje op je telefoon Kitty; moet ik echt zien. (heb geen facebook)
    Ik wens jullie verder heel veel plezier bij jullie vrienden. Lekker tuttelen met de meiden en bijkletsen onder het genot van lekker wijn en hapjes. Heerlijk. Ik ga dan maar aan het werk want dat is mijn realiteit. AAAAGGGGGHHHHHRRRRRR.........
    Have fun guys

groetjes van sandra
  3. Nadine:
    Joehoe!!!! Waar blijft mijn ochtendkrant? xxx Vicky
  4. Loes:
    22 oktober 2013
    zalig die verhalen:) mooie foto's.
  5. De kinderen van groep AII B en de juffen:
    Hallo juf Kitty en Roger,
    wat een leuke mooie foto's.
    We zien dat jullie het leuk hebben.
    Bedankt voor de leuke kaart, gefeliciteerd met jullie huwelijk

Groetjes en dikke kussen/poenen van de kinderen en natuurlijk ook van Nicolle en Esther