Dag 10 Baxter Springs, Kansas

19 september 2013 - Baxter Springs, Kansas, Verenigde Staten

Over ons avondeten en slaapplek hebben we deze ronde weinig te vertellen. Het was/is weinig bijzonders.. maar onze dag is een heel ander verhaal!
Route 66 is meer dan alleen maar een avontuur.. het is meer dan alleen een weg doorheen Amerika. Het is niet de bedoeling dat je alleen maar rijdt, je moet al je zintuigen en gevoelens openstellen voor de ervaring. De mensen die deze route levendig maken en houden, ontvangen je met open armen. Ze vertellen je graag over hun cultuur, hun ervaringen en het verleden.. ze willen je het route66-gevoel laten voelen! Je voelt een verbondenheid met je medereizigers.. of je ze maar 1 of meer keer tegenkomt, dit maakt niets uit! Je voelt een samenhorigheid..
Roger&ik zijn het er over eens: iedereen met zin in avontuur, met gevoel voor nostalgie en liefde voor mensen.. ga deze route rijden. Laat je onderdompelen in het leven langs de route66! Stop bij leuk plekje, praat met de mensen en neem je tijd!
We ontmoeten zo'n intens lieve mensen maar zien ook dat dit mogelijk gaat verdwijnen. Veel van deze mensen zijn 70+ en er zijn er maar weinig die dit werk willen voortzetten. Als je erover nadenkt om deze trip ook te doen.. doe het nu!
Heel veel liefs.. Roger&Kitty

1. Fabienne:
    19 september 2013
    Echt super om iedere dag weer een mooi verhaal van jullie te lezen. Wat ongelooflijk wat jullie al allemaal gezien en meegemaakt hebben in nog geen twee weken.
  2. Ans:
    19 september 2013
    Deze foto's zijn nu én later veel waard voor jullie! Ik vind ze in ieder geval GEWELDIG en geniet er ook van.
    Knuffel Ans
  3. Ineke:
    19 september 2013
    't Is dus gèt wat verlore dreig te goon, die ganse beleving vaan de Route 66. Heij weurde de awwer dinger ouch neet mie door ederein gewaardeerd. En es de lui lang de route 70 plus zien, begint 't ein oetsterevend ras te weurde. Jaomer, meh der koume welliech toch opvolgers zoe es enthousiaste Route 66 vekantiegengers.
  4. Rieke:
    Hello Guys,
    leuk om te lezen en te zien wat jullie allemaal al beleefd hebben.
    Klinkt in ieder geval élemaal het einde, supervet :).
    Kitty, ik zie ook dat je jouw bloemen trouw blijft dragen in America :). Ik heb met jou meegedaan in turkije, ze noemde me al het bloemenmeisje daar :)
    We denken aan jullie.
    Geniet nog lekker van deze prachtige ontdekkingstocht,
    Dikke Kus,
    Rieke & Johan
  5. Sandra schiltmans:
    20 september 2013
    Wow, wat een prachtige foto's. Dat zijn echte 'oldies'. en inderdaad; je moet er zelf rijden om het gevoel te ervaren. Ook al heb je maar een deel van de route 66 gereden. Het blijft wel bijzonder. Leuk dat jullie contact maken met de inwoners. Jullie zijn met de echte USA vibe besmet geraakt. Cool!
  6. Mariëlla:
    20 september 2013
    Waaaw, ik kreeg kippevel bij het lezen van je verhaal. Echt mooi!
    Geniet er dus met volle teugen van :)
  7. Sil:
    Hey guys!
    Helaas ben ik alweer terug v vakantie.
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Lijkt me echt geweldig. Mooie foto's ook.
    Geniet ervan en we keep in touch ;)