Welkom op ons reisblog!

27 juli 2013

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    27 juli 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Gonnie en Ferry:
    18 augustus 2013
    Wij wensen jullie een geweldige reis en verheugen ons al op jullie foto's en reisverslagen.
    Kus
    Mam en Ferry
  3. Nadine:
    19 augustus 2013
    Een hele fijne reis!
    Groetjes Nadine
  4. Esmé:
    21 augustus 2013
    Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen!
  5. Chelsea:
    4 september 2013
    heel veel plezier en succes
    en we hopen leuke en spannende reisverhalen en foto's te zien
    groetjes chelsea
  6. Ellen:
    Lieve Kitty en Roger,
    Wat een ongelooflijke reis staat jullie te wachten!! Ik hoop dat jullie de tijd van jullie leven hebben en er echt van kunnen genieten! Ik wacht met smart op foto's en verhalen!!
    Veel liefs,
    Ellen en fam.
  7. Lynda:
    4 september 2013
    ontzettend veel plezier saampjes!!! En ook op je hoge hakken over die route 66 lopen, he! ;)
  8. Sabrina:
    4 september 2013
    Wauw, wat ben ik jaloers!!
    Heel veel plezier en geniet van alles wat je tegenkomt!!
    Ben erg benieuwd naar alle foto's!

Veel liefs
    Sabrina
  9. Mariken:
    Haai Kitty en Roger

Heel veel plezier en geniet van deze hopenlijk onvergetelijke reis!!!
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto,s. Leuk dat we ook een beetje kunnen meereizen zo....en meegenieten!!!

enne...donderdag rokje...vrijdag bloemetje....hihihi

liefs Mariken(en co)
  10. Desiree:
    Hoi Kitty en Roger,

iech wins uuch un onvergetelijke reis, geneet der same vaan en laot us af en tow mèt genete..maak sjieke foto's...kint geer dao nao nog lang op tere.
    Vergeet neet de koffiebekers mèt te nummer, daan dink geer aoch nog un bitteke aon us.
    Dikke poen en vaol plezeer!!! XXX

Grtz,
    Desiree
  11. Bert en Annie:
    6 september 2013
    Hoi Roger en Kitty,

Veer winse uuch 'n heerlijke vekansie geneet vaan alles.
    Veer vinde 't leuk um eur reis met te beleve via de weblog.

De Kompleminte vaan Bert en Annie
  12. Marilene Lardinois:
    7 september 2013
    Heel veel plezier. Wij volgen jullie op afstand xxx
  13. Danielle daniel kyenno en roxan:
    7 september 2013
    heel veel plezier en een super reis.. en goed en gezond weer terug. wij zullen met plezier jullie reis volgen. groetjes van ons
  14. Metha:
    7 september 2013
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Alvast een hele goede vlucht naar Chicago!!!
  15. Stella:
    9 september 2013
    Nog 1 (kort) nachtje slapen en dan is het zover! America we come! Ik wens jullie een fantastic, amazing en awesome trip toe! See yu around!! Greetz, Stella
  16. Desiree:
    9 september 2013
    eur groete reis is noe begonne!! Have a safe flight en daan kin ut groete geenete goon beginne!!! hieeeel veul plezeer xxx
  17. Carmen:
    9 september 2013
    Hoi vandaag is jullie grote avontuur begonnen ik wens jullie een hele fijne tocht in Amerika, veel plezier!!!!!!!!!!! Groetjes Carmen