Chicago - dag 2

11 september 2013 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vandaag veel gelopen (zo'n 10 km) door deze prachtige stad. Het was zweten met 35 graden.
Wat opvalt is het vele groen en de schone straten. Eerst in millennium park rondgelopen, genoten van de kunstwerken aldaar. Waaronder "cloud gate", een enorme spiegel in de vorm van een boon. Prachtige foto's gemaakt.
Vervolgens over de brug naar The magnificent mile, de grootste winkelstraat van Chicago. Aan het eind ligt The Hancock building. Op de 94e verdieping heb je een schitterend uitzicht over de stad. Vooral op een heldere dag als vandaag.
Na nog wat rondgelopen te hebben zijn we gaan eten bij het Hard Rock café. Amerikaanse porties, we zitten nu nog vol...

1. Gonnie en Ferry:
    11 september 2013
    Wat leuk om bij het wakker worden een nieuw reisverhaal te lezen.
  2. Monique:
    Hallo tortelduifkes....dat is genieten....
  3. Fabienne:
    11 september 2013
    Dat ziet er goed uit....heerlijk genieten.Leuk om jullie zo te volgen. x
  4. Brenda:
    Ik geniet met jullie mee! Ik beleef mijn Amerika reis van jaaaaaren geleden weer opnieuw, heerlijk!
  5. Nadine:
    Hoi meneer Roger en juf Kitty,
    Heeele mooie foto's en het is heel erg toevallig maar vandaag bij Aardrijkskunde hebben we het ook over Chicago gehad! Ik hoop nog veel van zo'n mooie foto's te zien :P
    groetjes Nadine
  6. Helen:
    11 september 2013
    heerlijk toch om zo iets te mogen meemaken en wij genieten mee
  7. Meriam:
    wat een sky-line!!!!!! om jaloers op te worden.
    geniet ervan, dan kan ik jullie belevenissen volgen :)
  8. Angelique:
    11 september 2013
    Klinkt goed en ziet er ook nog eens goed uit. Geniet er lekker van!!!
  9. Roel:
    12 september 2013
    Mooi om te zien, prachtige foto,s! Geniet ervan!