Dag 48 (26-10), Keauhou, Hawai'i

27 oktober 2013 - Kailua, Verenigde Staten

Aloha allemaal,
Vanochtend zagen we eindelijk waar we gisteravond in het donker terecht waren gekomen.
We blijken een prachtig uitzicht te hebben, en stukje zee en prachtige groen begroeide bergen (zie foto). We hebben een tijdje op het balkon gezeten om het uitzicht in ons op te nemen.
Het ontbijt was heerlijk. Alles verser dan vers en zeer smakelijk. We hebben elk 3 borden gegeten (of ja, wat er op lag ;-) ). We hebben ook niet meer hoeven te lunchen. Voor hetgeen het kostte mocht dat overigens ook wel...
Na het ontbijt hebben we nog een tour geboekt voor komende vrijdag. Een zip and dip. We gaan eerst met tokkelbanen door het regenwoud en vervolgens zwemmen bij een waterval. Het is nog ff duimen, er zijn nog een aantal aanmeldingen nodig om de tour door te laten gaan.
Toen we terug op onze kamer kwamen wachtte ons een verrassing. Devrim en Sofie, onze vrienden uit de buurt van San Francisco, hadden een prachtig bloemstuk laten bezorgen op onze hotelkamer omdat we getrouwd zijn. Wat een geweldige lieve vrienden hebben we toch!
's Middags zijn we met het shuttlebusje dat langs de kust rijdt richting Kona gereden om daar een kijkje te nemen. We hebben wat gewinkeld (en gekocht natuurlijk!), wat praatjes gemaakt hier en daar, een heerlijke cocktail gedronken tijdens de zonsondergang en zeer smakelijk gegeten bij hetzelfde restaurant.
Al met al, een zeer relaxte dag. Dat was ook precies de bedoeling!
Morgen een van de hoogtepunten van dit eiland: Volcanoes national park. Psyched!
Maloha, Kitty en Roger

1. Annemie:
    27 oktober 2013
    Wat zien jullie er ontspannen, relaxed, genietend en verliefd uit!