Dag 51 (29-10), Keauhou, Hawai'i

30 oktober 2013 - Kailua, Verenigde Staten

Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Beetje uitgeslapen, wat geluierd en gelezen. Heerlijk.
Kitty had last van een "ai tai" van gisteravond. Gelukkig ging dat na het ontbijt in het dorpje Kona beter. Geen hoofdpijn meer :-)
De middag hebben we daar ook doorgebracht. Wat winkeltjes bezocht, wat gedronken, nog wat rondgelopen, cocktail genomen; het viel dus weer vies tegen vanmiddag.
Vanavond zijn we heerlijk gaan eten bij "Rays on the bay", het restaurant in ons hotel. Tevens het enige restaurant ter wereld waar je tijdens het eten kunt kijken naar de mantaroggen die rondzwemmen in de baai. Op een gegeven moment zagen we er zes tegelijk ronddartelen in het water.
Ook kregen we een voorproefje van onze activiteit van morgenavond. We zagen de boten en de snorkelaars drijven. Daar liggen wij ook morgen, de mantaroggen in hun element te bewonderen. Daar kijken we ontzettend naar uit!
Het diner hebben we afgesloten met een heerlijk dessert en natuurlijk nog een cocktail. Nu kan het nog!
Groetjes, Roger en Kitty
Aloha!

1. Nadine:
    30 oktober 2013
    Gelukkig is de Kater niet al te boos geweest op jullie... Ja, die foto's doen het 'em, verplicht drinken, pffff, ik zou er bijna intrappen.
    Voor jullie welterusten, hier is het zo meteen weer 'sjeng aon de geng'
    x Vicky
  2. Mieke en Peter:
    30 oktober 2013
    Jaja,
    Dit is Hawai, van krater naar kater. En 3D, forget it, zullen wel 3 (D)ubbele coktails zijn geweest.
    Maar wat een prachtige verhalen en foto's.
    We zijn benieuwd naar jullie beleving met de mantaroggen.

Knoevels Mieke en Peter
  3. José Lejeune-Middeljans:
    31 oktober 2013
    Hoi Roger en Kitty
    Helaas, helaas, het zit er bijna op, maar wat een plek om jullie vakantie af te sluiten, geniet nog volop, want hier is het echt herfst.
    Ik wens jullie een goede vlucht en hoop jullie weer gauw in het ECHT te zien, dikke poen, José