Dag 50 (28-10) Keauhou, Hawai'i

29 oktober 2013 - Kailua, Verenigde Staten

Lieve volgers.. het spijt ons maar het wordt kort vandaag! Zowel mijn echtgenoot als ik hebben een paar mai tais te veel gehad (alvast sorry voor eventuele spelfouten!) Het was een heerlijk relaxte dag. We hebben eerst lekker uitgeslapen (dat hadden we verdiend na de een vermoeiende tourdag). We zijn als eerste naar een klein winkelcentrum dichtbij het hotel gegaan voor ontbijt en wat lekkers bij het zwembad. Nadat we terug waren gelopen via de baai, hebben we gezwommen en ontspannen in het hotel.
Tegen 17u werden we verwacht in de tuin van het hotel voor een echte lu'au. Muziek, dans, eten, drank... het was allemaal heerlijk (de mai tais gingen eraan als water!) Een aanrader voor iedereen die ooit Hawai'i zal bezoeken! Welterusten.. wij gaan ons voorbereiden op de kater :)
Veel liefs, Roger&Kitty

1. Helen:
    29 oktober 2013
    hoop dat jullie toch heerlijk slapen en dat hoort ook bij vakantie zullen we maar zeggen he haha liefs Helen
  2. Marieke:
    Haha, jullie genieten er tenminste van. Gelijk hebben jullie! Sterkte morgenvroeg ;).
  3. Sandra schiltmans:
    29 oktober 2013
    Ha, ha, 's avonds grote jongen / meisje, 's ochtends grote jongen / meisje. Als het maar lekker was.........
  4. Desiree:
    hahahahahha heeerlijk toch!! moet ook een keer kunnen op de hele reis hahaha
  5. Nadine:
    29 oktober 2013
    Groot gelijk, soms moet de alcohol eens vloeien... Hopelijk is de meneer Kater niet al te boos, maar dat zal wel meevallen. Fijne dag en geniet.... groetjes vicky
  6. Annemie:
    Slaap lekker! Wat morgen zal brengen is nu niet belangrijk.
  7. Sandra schiltmans:
    31 oktober 2013
    Zo te zien genieten jullie van de happy hours op Hawaii. Zijn jullie de jongens van Hawaii five-O al tegen gekomen? Foto verplicht te nemen dan.
    ook graag foto's van de Manta's. Love them.
    Have fun guys en neem er nog eentje zu ik zeggen......